Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Své úvahy máte v podstatě a většině správně. Ale proč tápat a znovu si lámat hlavu, když je vše komplexně popsáno, ověřeno, prošlé více než třiceti lety kvalitních oponentur a masových praktických uplatnění. Viz například Zlatá kniha komunikace, rejstříkové heslo "koncentrace" plus celá kapitola Motivování. Mějte se a někdy mi třeba napište:-).

0 0
možnosti

Zdravím, jsem rád že s obsahem povětšinou souhlasíte. Co se týká účelu, možná si někdo raději přečte článek než knihu či práci a i já si při tom dobře ujasním vlastní myšlenky :-) Mějte se též. A koukám, že jste autorem :) Přidám si knihu do seznamu knih k pročtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 17,77
  • Průměrná čtenost 436x
V práci jsem matematik a programátor, ve volném čase pak spisovatel krátkých článků. Hlavním zdrojem inspirace je pro mě má vlastní životní zkušenost.